MÁTRIX-07-06 - Szabadidősport - tájékozódási rendezvények

SZABADIDŐSPORT - TÁJFUTÁS
Terem-O; Park-O; Field-O; Mikr-O; Mátrix
Játékos versenyek; Képességfejlesztés
A családi zöldsport
Látogatók
Tartalomhoz ugrás
2022
2022. NYÁRI TÁBOR
MÁTRIX
III.
2022. július 06. Tata, Kőkúti Általános Iskola
Felkészülési anyagok / Eredmények
4 futamos, összetett értékelésű verseny, normál pályákkal.
INFORMÁCIÓK
Szabályok, értékelés
A SportIDENT chipek használata
Feladat:
A versenyző egyénileg, a lehető legrövidebb időn belül, a térkép alapján teljesíti az adott mátrix-pályát.
Végrehajtás szabályai:
- A pálya egy szabályos négyzet alapú (általában 20*20 méteres) 5*5, összesen 25 darab ellenőrző ponttal.
- A versenyző a RAJT vezényszóra indul.
- A pontokat meghatározott sorrendben kell érinteni! (Térképen bekarikázva és növekvő számsorral jelölve)
- A téves pontot érintett versenyzőnek (ha ezt észlelte) akkor vissza kell mennie az előző helyesen érintett ellenőrzőpontig (bójáig) és onnan kell folytatnia pályát! Ezt 1 alkalommal tudja megtenni.
- A feladat akkor fejeződik be, amikor a versenyző befejezte mind a 4 futamot.
Értékelés:
A 4 futam összetett időeredménye alapján, figyelmbe véve a hibák számát.
Feladat:
A lapchipet a Rajtban, az Ellenőrző pontokon (a Mátrix kereszteződéseiben) és a Célban elhelyezett dobozokon található lyukra lapjával (bármelyik felével) és annak közepével kell ráhelyezni.
- Ne rángasd
- Ne az élét rakd rá
- Légy türelmes (csak 0.5-1 mp)
A céldoboz villog és csipogó hangot ad
Elegendő 1-2 visszajelzés
A célba történt befutás után add le a chipet

A dobozokhoz történő érintésért a versenyző felelős.  
Győződj meg róla, hogy a doboz visszajelez, mert másképp nem lesz elfogadható eredményed.
Ez csak a kiolvasáskor derül ki, de akkor már késő.
Vissza a tartalomhoz