06.13. Alz-MÁTRIX - Szabadidősport - tájékozódási rendezvények

SZABADIDŐSPORT - TÁJFUTÁS
Terem-O; Park-O; Field-O; Mikr-O; Mátrix
Játékos versenyek; Képességfejlesztés
A családi zöldsport
Látogatók
Tartalomhoz ugrás
2018
Tatai Képességfejlesztő Mátrix
2018. június 13., Tata
Felkészülési anyagok / Eredmények
INFORMÁCIÓK
Szabályok, értékelés
A SportIDENT chipek használata
EREDMÉNYEK
Indult: 16 fő
Feladat:
Egyszerre, egyidőben 2 fő indulhat.
Mindenki egyénileg a lehető legrövidebb időn belül, a térkép alapján teljesíti az adott mátrix-pályát.
Értékelés a két (Piros/Kék) futam alapján történik.
Végrehajtás szabályai:
- A pálya 20*20 méteres négyzet alakú.
- Indulás a RAJT vezényszóra.
- A pontokat meghatározott sorrendben kell érinteni! (Térképen növekvő számsorral jelölve)
- A téves pontot érintett versenyzőnek (ha ezt észlelte) akkor vissza kell mennie az utolsó helyes sorrendben érintett ellenőrzőpontig (bójáig) és onnan kell folytatnia pályát!
- Amennyiben a versenyző hibásan oldotta meg a feladatot, akkor az megismételhatő.
- A feladat akkor fejeződik be, amikor mind a két futamot teljesítette a versenyző.
Értékelés:
A feladatot az nyeri, akinek a szabályok betartásával a két futam összesített ideje a legkevesebb.
Feladat:
Az ellenőrző pontokon (a Mátrix kereszteződéseiben) és a célban elhelyezett céldobozon található lyukra a chipet lapjával (bármelyik felével) és annak közepével kell ráhelyezni.
- Ne rángasd
- Ne az élét rakd rá
- Légy türelmes (csak 05-1 mp)
A céldoboz villog és csipogó hangot ad
Elegendő 1-2 visszajelzés
A célba történt befutás után add le a chipet

A kihelyezett dobozokhoz történő érintésért a versenyző felelős.  
Győződj meg róla, hogy a doboz visszajelez, mert másképp nem lesz elfogadható eredményed.
Ez csak a kiolvasáskor derül ki, de akkor már késő.

MINTA
Vissza a tartalomhoz