05.24. Honv MÁTRIX - Szabadidősport - tájékozódási rendezvények

SZABADIDŐSPORT - TÁJFUTÁS
Terem-O; Park-O; Field-O; Mikr-O; Mátrix
Játékos versenyek; Képességfejlesztés
A családi zöldsport
Látogatók
Tartalomhoz ugrás
2019
HONVÉDELMI - MÁTRIX
2019. május 24., Tata, Cseke tó
(4 fős csapatverseny hiba és idő alapján történő értékeléssel)
A rendezvény a Szent István Német Nemzetiségi Általános Iskola által rendezett honvédelmi járőrverseny része.
INFORMÁCIÓK
Szabályok, értékelés
A SportIDENT chipek használata
EREDMÉNYEK
Feladat:
Csapat verseny. A csapat minden tagja egyszerre indul. Minden csapattag más pályát teljesít. Elnevezésük: Fekete, Piros, Kék, Zöld.
Feladat, hogy a csapat tagjai a lehető legrövidebb időn belül, a térkép alapján teljesítsék a részükre adott mátrix-pályát.
Végrehajtás szabályai:
- A pálya 20*20 méteres négyzet alakú.
- A versenyző a RAJT vezényszóra indul.
- A pontokat meghatározott sorrendben kell érinteni! (Térképen bekarikázva és növekvő számsorral jelölve)
- A feladat akkor fejeződik be, amikor a versenyző, csapattag a célba érkezett.
Értékelés:
A feladatot az a csapat nyeri, aki a szabályok betartásával, a legkevesebb csapat-hibaponttal (1), a legkevesebb személyi-hibaponttal (2) és a legrövidebb időn (3) belül teljesíti a pályát.
Azonos hibapont és idő esetén holtverseny kerül megítélésre és a következő helyezés kimarad.
Ha egy fő hibásan teljesíti a saját pályáját az egy csapathibának számít.
Egy fő hibáinak a száma az a személyi hiba
Az idő csaka a hibátlan végrejhajtás esetén számít


Feladat:
A lapchip esetén az ellenőrző pontokon (a Mátrix kereszteződéseiben) és a célban elhelyezett céldobozon található lyukra a chipet lapjával (bármelyik felével) és annak közepével kell ráhelyezni.
- Ne rángasd
- Ne az élét rakd rá
- Légy türelmes (csak 0.5-1 mp)
A céldobozon egy piros villogó lámpa jelez és csipogó hangot ad
Elegendő 1-2 visszajelzés
A célba történt befutás után add le a chipet

A feladat a RAJT doboz érintésével kezdődik és a CÉL doboz érintésével zárul.

A kihelyezett dobozokhoz történő érintésért a versenyző felelős.  
Győződj meg róla, hogy a doboz visszajelez, mert másképp nem lesz elfogadható eredményed.
Ez csak a kiolvasáskor derül ki, de akkor már késő.

MINTA
Vissza a tartalomhoz