VértesKupa 2020 - Vértes Kupa

MSE / GTC / TTT
RENDEZŐK
Tartalomhoz ugrás
2020
2020. évi Vértes Kupa
2020. augusztus 01-02.
KÖSZÖNTÜNK A 2020. évi VÉRTES KUPA HONLAPJÁN!
INFORMÁCIÓS FAL
LETÖLTÉSEK
EREDMÉNYLISTA






FOTÓALBUM
A versenyen készült fotók MÁTÉ ISTVÁN sporttársunk albumából






STATISZTIKAI ADATOK

Nevezett
N1: 523 / N2: 520 / Összesen: 579
Elrajtolt
N1: 502 / N2: 481 / Összesen: 558
VERSENYÉRTESÍTŐ

Elnöki köszöntő:
Szeretettel várjuk a benevezett versenyzőket a 2020. évi Vértes Kupán. A járványhelyzet miatt elmaradt tavaszi versenyszezont követően biztos vagyok benne, hogy felüdülést jelent majd a várgesztesi terep tiszta erdeiben és technikás ligeteseiben, sűrűiben való megmérettetés. Fontos azonban figyelemmel lennünk arra, hogy a járványhelyzet ugyan enyhült, de nem múlt el véglegesen, így a korábban a hétköznapi életben megszokott – a versenyértesítőben is szereplő – korlátozásokat tartsuk be a rendezvényen. Legyünk figyelemmel másokra és vigyázzunk magunkra. A fenti gondolatok jegyében kellemes versenyzést kívánok a Vértes Kupa 2020 rendezőségének nevében.
Gyulai Tamás, versenyelnök

Rendezőség:
Gerecse Tájfutó Club (06-20-915-3677 /gerecsetc@gmail.com)
Megalódusz Sportegylet (06-70-776-7387 / tataj1953@gmail.com)
Tatai Tömegsport és Tájfutó Honvéd Sportegyesület (06-30-575-4324 / ttt.tata.2004@gmail.com)

Verseny időpontja: 2020.08.01-02.

Versenyközpont: Várgesztes, vár alatti tisztás (GPS: 47.466885, 18.396797)
 
Versenyforma:
Nyílt, nappali, 2 napos, 2 futamos, összetett, egyéni országos rangsoroló verseny
1. nap (szombat): középtávú futam kihelyezett céllal
2. nap (vasárnap): rövidített normáltávú futam

Versenybíróság:
Elnök: Gyulai Tamás
Elnökhelyettes: Bordács László
Pályakitűzők: 1. nap: Gyulai Tamás, 2. nap: Gyulai Zoltán
Ellenőrzőbírók: 1 nap: Szabó Ágnes, 2. nap: Scultéty Márton
Titkár, SI üzemeltető: Mészáros Károly, Bordács László
Szervezési feladatok: Gyulai Tamás, Mauer Lajos, Takács István
Egészségügyi felelős: Bata László; Szaák Tibor
Rajt felelős: Mauer Lajos
Célfelelős: Körmendi Miklós
Gyerekverseny: Kiss Orsi, Ambrus Réka Bordács Lászlóné

A versenybíróság elérhetőségei:
Gyulai Tamás (06-20-226-7857)
Gyulai Zoltán (06-30-389-4842)
Bordács László (06-30-939-4977)
Mauer Lajos (06-30-207-1572)
Mészáros Károly (06-30-575-4324)
Szabó Ágnes (06-30-683-8029)
Scultéty Márton (06-30-586-6625)

Verseny „0” ideje
1.   nap: 11:00
2.   nap: 10:00
 

Nevezés, jelentkezés
2020.07.25. éjfélt követően a versenyre nem fogadunk el nevezést!
Helyszíni nevezés sem lehetséges, még a nyílt kategóriákba sem!
A versenyközpontban 8:30-tól nyit a jelentkeztetés azok számára, akik az ENTRY-ben dugókabérlést jelöltek be.
Aki nem fizetett nevezési díjakat a versenyt megelőzően ki kell egyenlíteni, másképp a rajtban megtagadhatják a versenyző elindulását.

Parkolás
A parkolás a Várgesztesi Önkormányzat engedélye alapján csak a kijelölt parkolóhelyeken (P1, P2, P3) lehetséges
Lásd Interaktív térkép:

Verseny helyszínek

   
Távolságok:

Rajtlista:
A rajtlistákat itt és az MTFSZ adatbázisban is publikáljuk.

Pontérintési rendszer:
SPORTident. Az Air+ üzemmód mindkét versenynapon aktiválva lesz. SIAC dugóka bérleti díja 600 Ft/futam/fő.

A terep jellemzői:
Többnyire jól futható szálerdő gazdag úthálózattal, markáns domborzati formákkal. Az 1. napi terep kis része nyílt, félig nyílt terület némi bozótossal. A terepen sok helyen erdőgazdasági tevékenységet folytatnak, melynek során gallyazás és új utak alakulhattak ki.

Térkép:
A térkép méretaránya mindkét napon 1: 10.000, alapszintköze: 5 m (térképfelelős: Gyulai Tamás, Gyulai Zoltán). A térkép mérete: 1. nap: 315x215 mm, 2. nap: 360x250 mm. A térkép anyaga vízálló pretex. Az alaptérkép készítője a Tabáni Spartacus SKE. Felülvizsgálat: Gyulai Tamás, Gyulai Zoltán: 2020. május-július, jelkulcs ISOM 2017.
Pontmegnevezés a térképeken lesz, pótszimbólt nem biztosítunk.
 
Pótszimból igény szerint letölthető innen (N1 / N2) és az MTFSZ adatbázisból

Frissítő:
Az MTFSZ által kiadott környezetvédelmi útmutató figyelembevételével, a hulladékkeletkezés mérséklése céljából a versenyen nem lesz palackos ásványvíz. A frissítés (a kihelyezett célban, a célban, illetve a 2. napi pályákon átmenet közben) a rendezőség által biztosított műanyag poharakból történik. A rajtokba nem tervezünk ivóvizet kiszállítani, a verseny előtti frissítést mindenki maga oldja meg.
Frissítőt érintő pályák a 2. napon:
F21A, F18B, F20A, F21B kb. a pálya közepén;
F16B, N18B, F40A, N21A a pálya vége felé

Eredményközlés:
A rajtlisták ki lesznek függesztve a célban és a rajtokban egyaránt. A célban online eredményközlő rendszert fogunk üzemeltetni. Azokon a WI-FI-t használni tudó eszközökön, amelyek rendelkeznek WEB böngészővel is, folyamatosan követni lehet az eredményeket. Az eredmények egy ingyenes WI-FI szolgáltatáson keresztül lesznek elérhetők, mobil Internet használata nem szükséges. A WI-FI képes eszközzel (okos telefon, tábla PC, laptop) a result.hu SSID-t kell keresni. A célban kihelyezett képernyőn az eredmények folyamatosan követhetők lesznek azok számára is, akik nem rendelkeznek a WI-FI-s eszközökkel.

Díjazás, eredményhirdetés:
A végeredmények számolása az összetett eredmények alapján történik. A kategóriák győztesei tiszteletdíjban, a 2-3. helyezettek éremdíjazásban részesülnek. A versenykiírástól eltérően – amennyiben a vírus helyzet nem súlyosbodik tovább – a helyszínen megtartjuk a verseny eredményhirdetését, várhatóan vasárnap 14:00-kor.

Tisztálkodás, WC, higiénia
A versenyközpontban mobil WC-ket állítunk fel, illetve a tisztálkodási vízigényt lajtos kocsiból biztosítjuk. Az MTFSZ jóvoltából biológiailag lebomló szappant biztosítunk a tisztálkodáshoz. A versenyközpontban kézfertőtlenítő gélt helyezünk ki.

Egyéb tudnivalók:
Az MTFSZ környezetvédelmi útmutatója értelmében központi hulladékgyűjtés a versenyen nem lesz. A termelt hulladékot mindenki köteles hazavinni.
Büfé a versenyen nem lesz.
A célterületen mindkét nap gyerekversenyt rendezünk.
A versenyen kereskedelmi tevékenység csak a rendezőség engedélyével lehetséges.
A versenyen mindenki saját felelősségére vesz részt.
A versenyzők részéről az alábbi higiéniai előírások betartását kérjük:
  • a frissítéskor kapott poharakat kérjük a gyűjtőhelyre leadni használat után
  • kerüljétek a kézfogásokat, testi kontaktussal járó üdvözléseket, tartsatok térközt,
  • gyakran mossatok (fertőtlenítsetek) kezet,
  • a könyökhajlatotokba köhögjetek / tüsszentsetek,
  • lehetőleg kerüljétek a szájatok, orrotok és szemetek érintését,
  • aki bármilyen betegség jeleit tapasztalja magán (nem csak a koronavírusét), inkább maradjon otthon és forduljon orvoshoz.
       

Sportszerű versenyzést és jó hangulatot kíván a VÉRTES KUPA 2020 rendezősége!
VERSENYKIÍRÁS

Rendezők:
Gerecse Tájfutó Club (06-20-915-3677 /gerecsetc@gmail.com)
Megalódusz Sportegylet (06-70-776-7387 / tataj1953@gmail.com)
Tatai Tömegsport és Tájfutó Honvéd Sportegyesület (06-30-575-4324 / ttt.tata.2004@gmail.com)

Versenyközpont:
Várgesztes, vár alatti tisztás (GPS: 47.466885, 18.396797)

Versenyforma:
Nyílt, nappali, 2 napos, 2 futamos, összetett, egyéni országos rangsoroló verseny.
1. nap (szombat): középtávú futam „kihelyezett céllal”
versenyközpont – rajt távolság: 1800 m  / 70 m
kihelyezett cél – versenyközpont távolság: 1400 m / 35 m
2. nap (vasárnap): rövidített normáltávú futam
versenyközpont– rajt távolság: 900 m / 10 m
cél: a versenyközpontban

Versenybíróság:
  • Elnök: Gyulai Tamás
  • Elnökhelyettes: Bordács László
  • Pályakitűzők: 1. nap: Gyulai Tamás, 2. nap: Gyulai Zoltán
  • Ellenőrzőbírók: 1 nap: Szabó Ágnes, 2. nap: Scultéty Márton
  • Titkár, SI üzemeltető: Mészáros Károly, Bordács László
  • Engedélyek beszerzése, egyeztetés: Gyulai Tamás, Mauer Lajos, Takács István
  • Egészségügyi felelős: Bata László; Szaák Tibor
  • Rajt felelős: Mauer Lajos
  • Célfelelős: Körmendi Miklós

Előzetes pályaadatok (km):

A terep jellemzői:
Többnyire jól futható szálerdő gazdag úthálózattal, markáns domborzati formákkal. Az 1. napi terep kis része nyílt, félig nyílt terület némi bozótossal.

Térkép:
Mindkét napon a méretarány: 1: 10.000, az alapszintköz: 5 m (térképfelelős: Gyulai Tamás, Gyulai Zoltán).
A térkép anyaga vízálló pretex.
Az alaptérkép készítője a Tabáni Spartacus SKE.
Felülvizsgálat: Gyulai Tamás, Gyulai Zoltán: 2020. május-június, jelkulcs ISOM 2017.
Pontmegnevezés csak a térképeken lesz, pótszimbólt nem biztosítunk.

Pontérintési rendszer:
SPORTident, Az Air mód aktiválva lesz.
Air+ üzemmód mindkét versenynapon aktiválva lesz. SIAC dugóka bérleti díja 600 Ft/futam/fő.
 
Tervezett „0” idők:
1. nap: 11:00
2. nap: 10:00

Kategóriák:
FN 10D; 12C; 14B; 16B; 18B; 15-18C; 20A; 21A,B,Br; 40A; 50A; 60A; 65A; 70A; 75A; Nyílt kezdő; Nyílt technikás

Nevezés:
On-line módon az Entry nevezési rendszerben
A helyszínen módosítás és nevezést NEM FOGADUNK EL!
Kérjük a megértésüket!

Nevezési díjak:

Nevezési határidő: 2020. július 25. (Szombat) 24:00
A nevezési díjak és az egyéb költségek befizetését 2020. július 28-ig – utalással, vagy bankkártyával kell teljesíteni online fizetéssel.
A fizetés megkezdése előtt kérjük a fizetést bonyolítóktól, hogy e-mailben egyeztessen a rendezőséggel (ttt.versenyek@gmail.com).

Szállítást és szállást a versenyen nem tervezünk.

Díjazás:
A végeredmények számolása az összetett eredmények alapján történik. Az eredmények nyomon követése helyi wifi üzemeltetésével mobiltelefonon keresztül lehetséges. A kategóriák győztesei tiszteletdíjban, a 2-3. helyezettek éremdíjazásban részesülnek.

Eredményhirdetés:
Eredményhirdetést az MTFSZ ajánlásainak megfelelően nem tervezünk. A díjak a versenyt követően postázásra kerülnek egyesületenként a számlázási címre. Amennyiben más címre kérik a díjakat, azt kérjük külön írják meg a rendezőség részére.

Egyéb:
    • A versenyen WC, mosdási lehetőség lesz kialakítva.
    • A 2. nap a célterületen gyerekversenyt rendezünk.
    • A versenyen kereskedelmi tevékenység csak a rendezőség engedélyével lehetséges.
    • A versenyrendezés során törekszünk a koronavírus-járvány miatti versenyrendezési szabályok, a versenyen alkalmazandó higiéniás előírások betartására. Ezek részleteit a versenyértesítő fogja tartalmazni az akkor hatályos rendelkezéseknek megfelelően.
    • A versenyen mindenki saját felelősségére indul.
    • Kérünk mindenkit a versenyterület tisztaságának, épségének megóvására, az egészségügyi és higiéniás szabályok fokozott betartására.
    • Kiemelten kérjük a versenyzőket, hogy a verseny során keletkezett saját szemetet ne hagyják ott, vigyék el és a lakóhelyükön dobják ki. Köszönjük!

VÉRTES KUPA 2020 RENDEZŐSÉGE

----------------
RAJTLISTA
PARKOLÁS; VK
Nevezési díj
Nevezési határidő
2020. július 25. (Szombat) 24:00
Fizetési határidő
2020. július 28. (Kedd) 24:00
A helyszínen módosítás és nevezést
NEM FOGADUNK EL!
Pályaadatok
Versenyközpont
Akik már neveztek
ENTRY rendszerből generálva.
Időszakosan frissül.
PARTNEREINK
2020. 08. 03.
KÉSZÜLT
Az Incomedia Website X5 Pro segítségével
Honlapguru: mkaroly
Módosítás ideje
Vissza a tartalomhoz