06.14. Baj - Honvédelmi járőr - Szabadidősport - tájékozódási rendezvények

Népszerűsítő tájfutó rendezvények, Diáktájfutás
Terem-O; Park-O; Field-O; Mikr-O; Mátrix
Játékos versenyek
A családi zöldsport
Látogatók száma:
Képességfejlesztés
Tartalomhoz ugrás

06.14. Baj - Honvédelmi járőr

2017
ISKOLAI SPORTNAP / HONVÉDELMI CSAPATVERSENY
Baj, Szent István Német Nemzetiségi Általános Iskola
2017. június 14 (Baj)

Statisztika: Indult 11 csapat, összesen: 88 fő

VÉGREHAJTÁS RENDJE
ELLENŐRZŐ PONTOK SORRENDJE
TÉRKÉP
Rajt
A rajt helye: térképen jelölve
A csapatok a sorsoláson húzott sorszámok alapján 6 percenként indulnak.

Ellenőrző pontok és feladatok
Minden ellenőrző pontot a térkép alapján kell megtalálni és a feladatot végrehajtani

1. Légpuska lőszer megtalálása.
Térkép alapján a légpuska lőszerek megkeresése -  a lőszereket tovább kell vinni a lövészet helyszínére.

2. Légpuska lövészet
A 10 m-re felállított célokra kell a lövéseket leadni. Körértékelés nincs, vagy talált, vagy nem.
A csapat dönti el, hogy a csapattagok közül hányan adják le a 8 lövést.
A lövészet végrehajtása után a csapat térképére felírásra kerül az elért pontszám

3. Célfelderítés időre
A kijelölt figyelési szektorban elhelyezett célokat 3 perc alatt kell felderíteni szabad szemmel és távcső segítségével.
Ezen a ponton a csapat együtt tevékenykedik.
A felderített célok darabszámát a kapott felderítési kartonra kell felírni.
3 perc után a csapat térképére felírásra kerül az elért pontszám.

4. Kézigránát célba dobás
Az alapvonaltól 10 m-re lehelyezett karikába kell betalálni a gránáttal.
Minden csapattag 1-1 db kézigránátot dob.
A feladat végrehjatása után a csapat térképére felírásra kerül az elért pontszám

5. Zsákba futás
Az alapvonalon elhelyezett zsákokba minden csapattag bemászik, majd a 15 méterre kihelyezett bójákat megkerülve visszaérkezik az alapvonalra.
Ott a zsákból kimászva folytatják a futást a következő pontra. (A futás iránya szalagozással jelölve)

6. Akadálypálya
(gerenda, láncos híd, kúszófolyosó)
A csapattagok egyenként sorban leküzdik azokat.
Ha valaki leesik, vissza kell térnie és újra kell próbálkoznia, addig amíg sikerül

Cél
Az utolsó csapattag beérkezési ideje kerül rögzítésre a csapat térképén.

Összesített értékelés:
Az a csapat győz, amelyik a pontozásos versenyszámok alapján a legtöbb pontot szerzi.
Pontegyenlőség esetén a gyorsabb végrehajtás (rövidebb összidő) dönt.
Amennyiben az összidő is megegyezik a kategóriában fiatalabb csapat (5.-6. osztály kategóriában az 5., míg a 7.-8. kategóriában a 7.osztály) győz.
Amennyiben az évfolyam is megegyezik (pld. két 8.-os osztály holtversenye esetén) pénzfeldobás dönt.

Mindenkinek sikeres és balesetmentes versenyzést kívánunk!
..
EREDMÉNYEK
...
2017.11.14.
Utoljára frissítve
Vissza a tartalomhoz